Greckichorzaczynaspiewac's Blog


Powrót marnotrawnej
Kwiecień 18, 2011, 9:08 pm
Filed under: Uncategorized

To już 3 miesiące? Coś takiego… Ależ ten czas… Jakoś mi tu tak było nie po drodze.  Z różnych przyczyn na dłuższą chwilę straciłam filmowy apetyt. Zaczęło się chyba od 30 rock, które wyłączyło mnie z filmów na dobre kilka tygodni. A potem długo długo nic. Choć w sumie coś tam w międzyczasie bardzo lekkostrawnego. A potem zmusiłam się, by obejrzeć True Blood. I wsiąkłam po barki.

Zawsze miałam słabość do wampirów. To jest jednak inny rodzaj emocji – tanatos i eros, wieczność vs doczesność. Do tego wilgotny, bagienny klimat, voodoo, bar z łiskaczem i smażonymi krążkami cebulowymi. I te wampiry – nagle coś nowego, magicznie realnego. Na prawach mniejszości, troche „trędowate”, ale funkcjonujące między współczesnymi. Wynika z tego mnóstwo zabawnych sytuacji. Ale… co ja będę pisała o serialu, który wszyscy już widzieli.  Po „True bood” nastała pustka. Stwierdziłam, że nie ma już żadnego serialu, który przebiłby True Blood, więc… zaczęłam oglądać filmy 🙂  (To się chyba zmieni. Wcześniej moja koleżanka Joanna, teraz widzę Arek  polecają Shameless, a zdaje się mam już 4 odcinki na dysku).

Dzisiaj nie będę już więcej ględzić. Powrócę tu za kilka dni, obiecuję samej sobie. To tymczasem.

PS. Mam nowego chłopaka. Ma 194 wzrostu i jest wampirem. Zauważyłam go, mimo zbyt długich blond włosów. Ale kiedy je lekko skrócił  i jeszcze bardziej rozjaśnił wiedziałam, że to jest to. Mój mąż kręcił nosem, ale koniec końców musiał go zaakceptować.

Ah no i jeszcze nie napisałam, że zdarzył się cud i zaczęłam oglądać horrory. Co prawda na razie takie bez duchów i potworów, ale od czegoś trzeba. Zaczęło się od Eden Lake, który zniosłam bez zbytniego zasłaniania oczu. Bardzo mi się podobał. Więc teraz tydzień po tygodniu, pod przewodnictwem swojego szanownego kolego Bartosza Sz. poznaje kolejne odsłony gatunku. Z tytułu na tytuł hartuje się coraz bardziej, myślę, że jest dla mnie nadzieja. No dobra. To już naprawdę koniec. Widzimy się!

1 komentarz so far
Dodaj komentarz

nie wiem jak to po twojej stronie wygląda, ale pisz, bo myślałem, żeś zaginęła w czeluściach „realowych” :).
Że nie pisze komentów, nie znaczy, że nie czytam 🙂

Udanego Lanego Poniedziałku!

Komentarz - autor: iurabos




Skomentuj

