Greckichorzaczynaspiewac's Blog


Po raz setny :)))
Czerwiec 24, 2010, 7:29 am
Filed under: Uncategorized

No to kochani, olałam pierwsze urodziny bloga, ale wczoraj oglądając mój panel administracyjny zauważyłam, że na blogu pojawiło się dotychczas 99 wpisów. Jakiś czas temu stuknęło mi 10000 odsłon więc stwierdziłam, że trzeba wygłosić drobny speech.

10 000 – nie jest to wynik zniewalający. Na swoim blogu kulinarnym (na który swoją drogą bardzo serdecznie zapraszam 🙂  ) taka liczba to kwestia dwóch miesięcy.  Ale, umówmy się, poruszamy się w wytrawnych rewirach dla prawdziwych smakoszy kina 🙂

Nie wiem ilu z was trafia tu intencjonalnie, ilu z przypadku, ale zawsze te kilkadziesiąt osób dziennie odwiedza mojego bloga. Oznacza to, że tyle właśnie osób wypuszcza się w internet w poszukiwaniu dobrego kina i tytułów, których nie można zdobyć na wyciągnięcie ręki.

Skrzydła rosną, kiedy dowiaduje się, że zwróciłam wam uwagę na jakiś film, czy też reżysera..  O to właśnie chodzi. Nieprzyzwoitością byłoby trzymanie tych wszystkich wspaniałych dzieł dla siebie. Tym bardziej mając świadomość, że nie mają one szans wejść w Polsce do regularnej dystrybucji.  O niektórych nie piszę, bo na przykład nie mam odwagi, bo jeszcze ich nie przemyślałam do końca, bo wszystko już o nich zostało napisane, bo coś tam jeszcze. Jednak możecie być pewni, że na blogu znajdują się wszystkie filmy, które mną w jakiś sposób wstrząsnęły. Będzie ich coraz więcej. Wszechświat filmowy jest jeszcze pełen nieodkrytych przeze mnie galaktyk. Nigdzie mi się nie spieszy, po malutku będę oglądać i raportować 🙂

Wiem, że przeważnie doświadczenie większości tych filmów wymaga złamania praw autorskich ale z drugiej strony czy mamy jakieś inne wyjście? Pamiętacie takiego typka,  co to go Janko Muzykant zwali? Wszyscy go chełpią, że chłopak chciał mimo wszystko i nawet dzieci w szkole o tym uczą 🙂 Bądźmy Jankami Muzykantami. Ale, żeby było sprawiedliwie, oddajmy swoje kiny i  filmom dvd dostępnym na rynku polskim i allegro. Jestem w stanie z ręką na sercu powiedzieć, że na każdy obejrzany na nielegalu film przypada jeden film na dvd do mojej przepastnej kolekcji 🙂

Nie będę już ględzić.  Jeszcze raz, fajnie że tu wpadacie, bardzo wam dziękuję. Zwłaszcza tym, co raz na jakiś czas coś skomentują. Fajnie by było, gdybyście robili to częściej. Choć z drugiej strony… I tak jest dobrze.

Miłego dnia życzę!

2 komentarze so far
Dodaj komentarz

@nielegal
to nie nasza wina, że znaleźliśmy się w jednym z tych dziwnych momentów w dziejach wszechświata kiedy technologia wyprzedza prawo o epokę i można sobie „jumać” bez żadnych konsekwencji i generalnie mieć cały muzyczny i filmowy dorobek ludzkości na wyciągnięcie ręki. swoją drogą ciekawe kiedy i w jaki sposób to się skończy.

Komentarz - autor: grubywelles

Zawsze się można zawściec i odmówić sobie. Ale ja to zawsze byłam łakoma :)))

Komentarz - autor: greckichorzaczynaspiewac




Skomentuj

