Greckichorzaczynaspiewac's Blog


Zapaśnik, reż. D. Aronofsky, 2008, USA/Francja
Grudzień 16, 2009, 8:55 pm
Filed under: Uncategorized

Na temat tego filmu już wszystko zostało powiedziane i napisane, więc nie będę się jakoś szczególnie rozpisywać. Myślę, że odebrałam ten film jak standardowy widz – i się trochę pośmiałam i się trochę popłakałam. Postać Randiego bardzo przypadła mi do gustu, poczciwy zeń chłopina, uważam. Tylko, że to mi jakoś na Aronofskyego nie pasowało. Zapaśnik to taka produkcja z Sundance, ale… Małgosia powiedziała, że Lynch zrobił „Prostą historię” tylko po to, aby udowodnić, że umie robić inne filmy. Więc może analogicznie jest w tym przypadku. Niemniej czekam na jakieś mroki w wykonaniu Darena, że się tak poufale wyrażę.

Pierwszy oskarowy w tym roku zaliczony. Na 5.

Dodaj komentarz so far
Dodaj komentarz



Skomentuj

