Greckichorzaczynaspiewac's Blog


Harper’s Island, tvs, 2009, USA
Czerwiec 16, 2009, 9:57 pm
Filed under: ze movies | Tagi: , , , , ,

Czego Ci amerykanie dosypują do tych seriali, że uzależniają po pierwszym odcinku? W dodatku, żeby wszystkie były genialne. A nie są. Twórcy szafują wyświechtanymi środkami, a my kupujemy to bezharper's island mrugnięcia okiem.

Kilkanaście osób, w jednym miejscu, z jakiejś okazji. Wszyscy uśmiechnięci i zadowoleni, w głębi gdzieś tam skrywajacy swoje sekrety. Zaczynają ginąć. Jeden po drugim. One by one. Każdy może stać się ofiarą, każdy może być mordercą…

Znacie to skądś? Pewnie z miliona albo przynajmniej kilkudziesięciu filmów z gatunku thriller, sensacja, kryminał. Więc teraz do powyższego wzoru podstawcie sobie, że goście przyjeżdzają na wesele, takie na wypasie – kilkudniowe z atrakcjami.  Też jakby znane. No to teraz co zrobić, żeby nie było tak jak wcześniej i żeby któs to obejrzał?

Wesele odbywa się na wyspie, na której parę lat temu psychopatyczny morderca dokonał okrutnych mordów.  Ofiary były mniej lub bardziej powiązane z uczestnikami ceremonii zaślubin.  O strasznych wydarzeniach informuje nas dość powściągliwy wstęp do pilota – zaledwie pare ujątek wisielców i wyspy – troche się krzywiłam – w końcu ten temat ma taki potencjał!!! Prosiłoby się o mrożącą krew w żyłach montażówkę. Ale spokojnie. Nie dane mi było długo czekać, aż po raz pierwszy zasłoniłam oczy ręką, albo patrzyłam w dół ekrany żeby ekran widzieć tylko kątem oka…

Wszystko gdzieś widziałam. Ale do cholery, kto nie ulegnie pokusie dowiedzenia się kto za tym stoi, kto ma z kim romans, kto chce kogo oszukać, kto kogo sprzeda und viele andere? Zwłaszcza, że w tle grasuje jakiś niezły sajko… A my przecież kochamy seryjnych morderców… Zaczęłam około 18ej. Jest 24. Jestem po 6 odcinkach. Staneło w takim momencie, że w gorszym nie mogło. A co najlepsze – nie mam pojęcia kto może za tym stać! I teraz wyczekuje momentu, żeby mój mąż przestał grać w tego cholernego warcrafta, żeby migusiem dosciągały mi się pozostałe odcinki.  Zresztą, do diaska! jest 24 – kładź się spać musi – do roboty jutro trzeba. Pozdrawiam w imieniu swoim i małżonka!

Harper’s Island    – polecam!! :))

2 komentarze so far
Dodaj komentarz

Ja bym może uległ pokusie, ale po trzecim odcinku dobiło mnie to niekończące się aktorstwo z Beverly Hills 90210. Szczególnie te panny są straszne w swoim się snuciu. Resztę serialu chyba zrobię w streszczeniach 🙂

Komentarz - autor: Marceli Szpak

no właśnie cholera dzisiaj jestem po 11 odcinku i zamierzałam zrobić erratę do wpisu 🙂 od 6go odcinka jest już tylko gorzej… aktorstwo pal licho, ale ten scenariusz, beznadziejna rzeź, i brak jakiejkolwiek logiki czasoprzestrzennej… e e 🙂 ale do konca obejrze, no bo jak nie 🙂

Komentarz - autor: greckichorzaczynaspiewac




Skomentuj

